Jarkko Kurvinen
Yrittäjä, puhuja, kouluttaja, tietokirjailija
Jarkko Kurvinen auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita rakentamaan kaksinumeroista kasvua palveluna.
Palveluna Oy:n perustaja Jarkko tunnetaan nykyaikaisen markkinoinnin sanansaattajana, innostavana puhujana sekä palkittuna yrittäjänä ja tietokirjailijana. Hänet on valittu Hämeen maakunnalliseksi vuoden nuoreksi yrittäjäksi 2019.
Hän on kirjoittanut vuoden parhaana markkinointikirjana palkitun Blogimarkkinointi-kirjan (Talentum 2011) Katleena Kortesuon kanssa sekä ajankohtaisen Mielipidejohtaja-kirjan (Talentum 2014) Lauri Sipilän kanssa, 2015-2017 TOP5-kirjaksi valitun B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirjan (Kauppakamari 2016) Mikko Sepän kanssa sekä uusimpana Henkilöbrändi (Alma Talent 2017) Ville Tolvasen ja Tom Laineen kanssa. Seuraavaksi hän jakaa opit voittavan yrityskulttuurin rakentamisesta kirjassa Paras työpaikka ikinä.
Puheenvuorojen aiheita esimerkiksi
Modernin markkinoinnin kymmenen käskyä
Rakastettavan asiakaskokemuksen kymmenen käskyä
Voittavan yrityskulttuurin kymmenen käskyä
Modernin myynnin kymmenen käskyä
Henkilöbrändäyksen kymmenen käskyä
Ajatusjohtajuuden kymmenen käskyä
Näkemyksiä
Arvot ovat yrityksen autonomian mitta
Oletko jo määrittänyt yrityksesi arvot? Moni johtaja luulee voivansa sanella yrityksensä arvot kirjaamalla ne ylös. Todellisuudessa yrityksesi arvot n…
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Asiakaskokemuksen kehittämisen tavoitteena on tunnistaa kaikki kosketuspisteet asiakkaan kanssa ja varmistaa, että tuotat arvoa joka kohtaamisella. Mi…
Asiakaskokemus käytäntöön
Modernin markkinoinnin graalin malja: asiakas markkinoi rinnallasi. Hyvä tuote tai palvelu hyvään hintaan ei enää riitä, vaan ne ovat kilpailukykyteki…
Tarinan voima johtamisessa
Tarinat ovat väkevä työkalu viestintään. Tarina sitoo yhteen toiminnan tarkoituksen, tehtävän ja strategian tuottaman, erilaistavan asiakasarvon helpo…
Tarinan voima vaikuttamisessa
Tarinat ovat väkevä työkalu viestintään. Tarina sitoo yhteen toiminnan tarkoituksen, tehtävän ja strategian tuottaman, erilaistavan asiakasarvon helpo…
Tarinan rakentaminen
Parhaat tarinat kertovat todellisesta elämästä, ne sytyttävät kuulijansa. Tarinoissa kiteytyy yrityksen arvomaailma, tarkoitus ja kertojan rooli.
Työntekijälähettilyys – oman heimon rakentaminen
Työntekijälähettilyydellä (employee advocacy) valjastat henkilöstösi markkinoimaan rinnallasi omalla sosiaalisella pääomallaan. Useimmissa yrityksissä…
Brändi näkyy viivan alla
B2B-yritykselle on elintärkeää rakentaa erottuva brändi. Se ei synny väri- eikä kuvavalinnoilla vaan määrätietoisella työllä: rakentamalla yrityksen m…
Ota yhteyttä ja keskustellaan!
Soita, mailaa tai someta ja katsotaan, miten voisin parhaiten auttaa sinua :)
Voit jättää lomakkeella tarjouspyynnön puheenvuorosta, olen sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
+358 44 347 9344
jarkko.kurvinen@palveluna.fi
Lataa kuvat verkko- ja printtikoossa
CC-BY-SA Mikaela Holmberg